UDOSTĘPNIJ
tutoring, czyli...?
Czy tutoring stanie się odpowiedzią na zmianę w kierunku „from teaching to learning” oraz na postulaty „student-centered learning”? Czy mamy szansę na spersonalizowaną edukację na każdym poziomie nauki i edukacji?
TUTORING, czyli…?
Więcej o tutoringu z perspektywy 3 naszych trenerów, przeczytacie w Przeglądzie Pedagogicznym Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego. Jest to artykuł w formie wywiadu przeprowadzonego przez naszą Absolwentkę – Dagmarę Kolasę z Uniwersytetu Jagiellońskiego.
KORZYŚCI PŁYNĄCE Z TUTORINGU
rozwinięcie i pogłębienie umiejętności komunikacyjnych – rozwój osobisty tutora
motywacja do rozwijania różnych tematów naukowych – otwartość na nowe zainteresowania (Podczas tutoriali trafiam na obszary, które znam nieco mniej.)
poczucie szczęścia, tożsamości, spełnienia, siły
realny kontakt z uczniem/studentem (Ja poznaję studenta wraz z jego marzeniami, oporami, sposobami nauki i pracy.)
tutoring może być lekarstwem na wypalenie zawodowe (Ja przychodzę na zajęcia z grupą, 3⁄4 tej grupy nie wie po co na nich jest lub w ogóle nie chce na nich być, na tutoringu mam zupełnie inną sytuację.)
cieszenie się witalnością, poszukiwanie bodźców do rozwoju, ciekawych pytań i energii
osobowe podejście do ucznia/studenta, poznanie go oraz prawdziwe zaopiekowanie się jego rozwojem
ZAPRASZAMY WAS NA XXVI EDYCJĘ SZKOŁY TUTORÓW!
W Collegium Wratislaviense od lat fascynuje nas tutoring. W naszej codziennej pracy zależy nam na tym, aby wszystkie te powyższe umiejętności przekazywać Wam podczas wspólnych spotkań w szkołach/na uczelniach.
Już 2 marca będzie do tego kolejna okazja. Ruszamy wtedy z XXVI edycją naszego autorskiego programu rozwojowego – Szkoła Tutorów.
Zapraszamy Was do wspólnego zmierzenia się z wyzwaniami w strukturach szkolnych/uniwersyteckich oraz rozwoju w kierunku budowania relacji mistrz – uczeń.
XXVI Szkoła Tutorów będzie możliwością do:
↪ praktycznego przećwiczenia narzędzi tutorskich i coachingowych w budowaniu motywacji i realizowania indywidualnych projektów edukacyjnych,
↪ zmierzenia się z trudnymi sytuacjami w pracy,
↪ budowania wspólnej kultury organizacji bazującej na zaufaniu i współpracy,
↪ poszerzenia gamy narzędzi do prowadzenia ciekawych i inspirujących zajęć,
↪ podniesienia swoich kompetencji dydaktycznych i zarządczych,
↪ wzięcia udziału w inspirujących dydskusjach oraz poznanie wartościowych osób z edukacji i nauki,
↪ otrzymania Certyfikatu Tutora I stopnia potwierdzającego nabyte podczas szkolenia umiejętności i wiedzę.
A wszystko to dzięki:
✔ założeniom psychologii pozytywnej,
✔ metodom nauczania problemowego,
✔ talentom Gallupa,
✔ sposobom na radzenie sobie z zakłóceniami,
✔ informacji zwrotnej…
… I oczywiście naszym trenerom – tutorom. 💙
Jeśli jesteście ciekawi szczegółowego programu Szkoły Tutorów lub macie pytania organizacyjne, zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami.