UDOSTĘPNIJ

Kim jest tutor? Co tutorzy cenią najbardziej w swojej pracy? Jakie kompetencje powinna posiadać osoba, która chciałaby pracować ze swoimi podopiecznymi metodą tutoringu? Jakie trudności napotykają tutorzy? 👨🏻‍🏫 Swoją perspektywą tutora podzielili się trenerzy Collegium w ramach wywiadu z Dagmarą Kolasą z @UJ „Nie metoda, nie technika, ale raczej podejście do pracy z drugim człowiekiem - tutoring oczami tutora”. Wywiad został opublikowany w formie artykułu w czasopiśmie „Przegląd Pedagogiczny” @UKW. ✍🏼 Zapraszamy do lektury! #artykuł #wywiad #przeglądpedagogiczny #ukw #uj #uniwersytetjagielloński #tutoring #tutor

Tutoring oczami naszych trenerów

kim jest tutor?

Co tutorzy cenią najbardziej w swojej pracy? Które z kompetencji, umiejętności powinna posiadać osoba, która chciałaby pracować ze swoimi podopiecznymi metodą tutoringu? Jakie trudności napotykają tutorzy?

Swoją perspektywą tutora podzielili się trenerzy Collegium w ramach wywiadu z Dagmarą Kolasą z Uniwersytetu Jagiellońskiego „Nie metoda, nie technika, ale raczej podejście do pracy z drugim człowiekiem – tutoring oczami tutora”. Wywiad został opublikowany w formie artykułu w czasopiśmie „Przegląd Pedagogiczny” Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego w Bydgoszczy.

W jaki sposób tutoring jest definiowany przez tutorów? Jak tutorzy wdrażają założenia tutoringu w swojej codziennej pracy? Od czego rozpoczęło się zainteresowanie respondentów tutoringiem? Co tutorzy cenią sobie najbardziej w swojej pracy? Co trenerzy cenią sobie najbardziej w swojej pracy? Jakie trudności napotykają w swojej pracy osoby zajmujące się tutoringiem? Jakie korzyści z pracy tutorskiej może czerpać tutor?

Zapraszamy do lektury!

czy z opisów T1, T2 i T3 jesteście w stanie wskazać naszych trenerów?

Przeczytaj wywiad z trenerami Collegium w czasopiśmie „Przegląd Pedagogiczny” (s. 122)