W Collegium Wratislaviense rozumiemy, jak ważna jest zmiana. Nie ta zależna od czynników zewnętrznych, lecz ta, która zależy od nas samych, dlatego proponujemy szereg szkoleń dedykowanych wykładowcom uczelni wyższych zarówno w formie otwartej jak i zamkniętej.
Collegium Wratislaviense realizuje następujące tematy szkoleń dla uczelni wyższych:
– Wprowadzenie do tutoringu
– Wprowadzenie do tutoringu z rozwijaniem talentów
– Wprowadzenie do tutoringu z rozwijaniem potencjału naukowego
– Grywalizacja i narzędzia IT
– Wystąpienia Publiczne
– wystąpienia publiczne w dydaktyce akademickiej
– Metody aktywne w pracy wykładowcy akademickiego
– Komunikacja w edukacji
– Techniki prowadzenia zajęć dydaktycznych
– Rozwijanie twórczego potencjału studentów
– Myślenie projektowe (Design thinking)
– Learning by doing
– Warsztaty z kreatywności
– Media społecznościowe w edukacji
– Kurs innowacyjnych kompetencji dydaktycznych
– Neurodydaktyka
– Nauczanie problemowe (Problem Based Learning)
– Blended Learning
– Case teaching, czyli wykorzystanie studium przypadku w procesie dydaktycznym na uczelni
– Innowacyjny dydaktyk w zróżnicowanym środowisku
– Flipped education w pracy dydaktyka na wyższej uczelni
– Nowoczesne prezentacje oraz sztuka notowania graficznego
8-godzinny program szkoleniowy ma na celu zapoznanie uczestników z założeniami tutoringu i dobrymi praktykami oraz wyposażenie ich w przykładowe narzędzie tutorskie niezbędne do pracy z podopiecznymi.
Jednodniowe szkolenie umożliwia kontynuowanie Certyfikowanej Szkoły Tutorów w pełnym wymiarze 64h, która zakończona jest certyfikacją tutorską uczestników, placówki oraz szeregiem profesjonalnych konsultacji z naszymi trenerami, skutkującymi systemowym wdrożeniem tutoringu do Uczelni.
To Państwo decydują o temacie i formule programu! Istnieje możliwość dostosowania programu szkoleniowego do Państwa potrzeb i specyfiki.
Program realizowany w formie zamkniętej dla konkretnej instytucji.
Terminy szkoleń oraz cenę za za dzień szkoleniowy ustalamy indywidualnie z zamawiającym.
W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami:
Kontakt do konsultantów -> SPRAWDŹ
Profesjonalne podejście i doświadczenie Prowadzących pozwoliły odnaleźć się w zagadnieniu tutoringu zarówno nauczycielom akademickim z dużym stażem, jak i rozpoczynającym swoją karierę dydaktyczną doktorantom.
Szkolenie umożliwiło uczestnikom nie tylko poznanie praktyk tutorskich , ale również dostrzec osobistą rolę w procesie kształcenia i rozwijania potencjału studentów. Wszyscy uczestnicy wysoko ocenili szkolenie podkreślając jego atuty. Najważniejszym jednak świadectwem jest wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce.
Dr Ewa Szymczak, Prodziekan ds. Kształcenia, Uniwersytet Gdański
Program szkolenia obejmował wszystkie etapy pracy tutorskiej. Poznaliśmy proces odkrywania potencjału podopiecznych i przećwiczyliśmy przebieg kolejnych tutoriali. W odpowiedni sposób zbilansowano teorię z praktyką, przez co nie odczuwaliśmy znużenia, zyskując konkretną wiedzę.
Zostaliśmy wyposażeni w narzędzia, które wykorzystujemy w pracy tutorów. Materiały, które otrzymaliśmy, uwzględniały specyfikę naszej szkoły. Wykwalifikowani trenerzy w profesjonalny sposób, wykorzystując różnorodne metody, przekazywali nam wiedzę i moderowali ćwiczenia, które podsumowywały tematykę kursu.
Collegium Wratislaviense to instytucja, która w profesjonalny i kompleksowy sposób realizuje cele szkoleniowe. Collegium stwarza możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, dbając przy tym o komfort nauki i odpowiednią atmosferę.
Mgr inż. Marzanna Nowacka-Duda, dyrektor ZS nr 6 we Wrocławiu