Szkoła Tutorów

Szkoła Tutorów jest wyjątkowym, 64-godzinnym programem rozwojowym dla osób związanych z edukacją, który kończy się otrzymaniem Certyfikatu Tutora I stopnia. Zajęcia stanowią szansę na odnowienie relacji mistrz–uczeń, efektywny rozwój talentów i potencjału uczniów oraz  podniesienie prestiżu szkoły. Uczymy, w jaki sposób skutecznie prowadzić tutoring z uczniami oraz jak umiejętnie dokonać jego wdrożenia w środowisku szkolnym. Program szczególnie dedykujemy nauczycielom pracującym indywidualnie z uczniami lub posiadającym taki zamiar.

Szkoła Tutorów – dla kogo?

  • nauczycieli,
  • dyrektorów szkół,
  • pedagogów,
  • psychologów,
  • wychowawców,
  • doradców zawodowych,
  • doradców metodycznych,
  • edukatorów.

Szkoła Tutorów – zespół

Zobacz cały zespół

Szkoła Tutorów w liczbach:

XXI

edycji programu Szkoła Tutorów już za nami

> 5500

uczestników ukończyło nasze programy rozwojowe

99 %

procent uczestników wyraziło w ankietach zadowolenie z udziału w programie

15

konkretnych narzędzi do pracy z podopiecznym

 

Rezultaty i korzyści ze Szkoły Tutorów:

Istotą Szkoły Tutorów jest program, który wyposaży Państwa w wiedzę o tutoringu oraz konkretne narzędzia, metody i umiejętności ich praktycznego wykorzystania. Pozwoli to odnieść korzyści w następujących obszarach:

  • skuteczne rozpoznawanie potencjału podopiecznego, odkrywanie i wzmacnianie jego mocnych stron i talentów, poprawa relacji uczeń – nauczyciel
  • wzmocnienie autorytetu nauczyciela i wykładowcy,
  • rozwiązywanie problemów wychowawczych poprzez pracę indywidualną z podopiecznym
  • przyjemność i satysfakcja z pracy dydaktycznej,
  • odnowienie powołania nauczyciela i wykładowcy oraz zapobieganie wypaleniu zawodowemu.

Program

Zjazd 1 – 16 godz

Wprowadzenie do tutoringu

  • Tutoring: wprowadzenie teoretyczne oraz dobre praktyki tutorskie w Polsce i na świecie.
  • Antropologia i cel tutoringu.
  • Przygotowanie i prowadzenie pierwszego tutorialu.
  • Ćwiczenia w parach tutorskich.
Zjazd 2 – 16 godz

Tutoring rozwojowy

  • Założenia psychologii pozytywnej w tutoringu.
  • Edukacja spersonalizowana i rozwój talentów.
  • Metody wspierania talentów i mocnych stron podopiecznych.
  • Wyznaczanie celów i motywowanie.
  • Narzędzia coachingowe w tutoringu.
Zjazd 3 – 16 godz

Tutoring naukowy i planowanie

  • Esej jako narzędzie pracy z podopiecznym – od sformułowania pytania, przez ocenienie, do rozmowy.
  • Planowanie i przygotowywanie cykli tutorskich.
  • Wdrażanie i organizacja tutoringu w szkole.
Zjazd 4 – 16 godz

Rozwój tutora

  • Udzielanie informacji zwrotnej i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami tutorskimi.
  • Wartości w tutoringu – cnoty tutorskie.
  • Rozpoczynanie pracy tutorskiej.
  • Podsumowanie kursu i wręczenie certyfikatów.

 

ZAPISY NA SZKOLENIE:

XXII Szkoła Tutorów w edycji wiosennej – forma stacjonarna w Warszawie.

●    05 – 06 marca 2022 r. – Zjazd 1., miejsce szkolenia SWPS w Warszawie ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawie;

●    19 – 20 marca 2022 r. – Zjazd 2., miejsce szkolenia SWPS w Warszawie ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawie;

●    02 – 03 kwietnia 2022 r. – Zjazd 3., miejsce szkolenia SWPS w Warszawie ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawie;

●    07 – 08 maja 2022 r. – Zjazd 4., miejsce szkolenia SWPS w Warszawie ul. Chodakowskiej 19/31, 03-815 Warszawie;

Koszt udziału w Szkole Tutorów w edycji jesiennej wynosi: 2.350 zł i obejmuje 64-godzinny program, proces certyfikacji (Certyfikat Tutora I stopnia), podręcznik Tutora.
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w programie: 21  października 2021 r. – 16 lutego 2022 r.
Z uwagi na limitowaną ilość uczestników, o rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Szkoleń.

IV Szkoła Tutorów on-line w edycji jesiennej – forma on-line.

●    05 – 06 marca 2022 r. – Zjazd 1., realizowany w formie online. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego;

●    19 – 20 marca 2022 r. – Zjazd 2., realizowany w formie online. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego;

●    02 – 03 kwietnia 2022 r. – Zjazd 3., realizowany w formie online. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego;

●    07 – 08 maja 2022 r. – Zjazd 4., realizowany w formie online. Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego;

Koszt udziału w Szkole Tutorów w edycji jesiennej wynosi: 2.350 zł i obejmuje 64-godzinny program, proces certyfikacji (Certyfikat Tutora I stopnia), podręcznik Tutora.
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w programie: 21  października 2021 r. – 16 lutego 2022 r.
Z uwagi na limitowaną ilość uczestników, o rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Szkoleń.

  • 64 godzinny program Szkoły Tutorów
  • Proces certyfikacji (Certyfikat Tutora I stopnia)
  • Materiały szkoleniowe
  • Przerwy kawowe

Zajęcia odbywają się w godzinach:

  • stacjonarne: soboty 11:00 – 19:00, niedziela 09:00 – 16:00
  • on-line: każdego dnia 09:00 – 15:30

 

W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami:

Kontakt do konsultantów -> SPRAWDŹ

 

Rekomendacje

Wspaniałe szkolenie! Treści merytoryczne były na najwyższym poziomie, a metodyka była dostosowana do potrzeb grupy. Szkolenie upewniło mnie w tym, co robię, wzmocniło moje kompetencje i dało nowe narzędzia pracy. Dziękuję za entuzjazm, zapał, energię i wiedzę prowadzącego, które wiele mi dały.
Krzysztof Rynkiewicz, Brait – Edukacja dla przyszłości, Wrocław

 

Zajęcia oceniam na celujący. Były wartościowe i dobre merytorycznie. Dzięki nim odkryłam nowe możliwości w pracy z uczniem, miałam możliwość refleksji nad sobą oraz pogłębiłam swoją wiedzę. Szczególnie cenię zdobyte narzędzia do pracy z młodym człowiekiem w oparciu o wartości.
Beata Rzeźnik, wicedyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5, Łódź

 

Ciekawy, dobrze przygotowany kurs, stanowiący element nie tylko samodoskonalenia zawodowego, ale i rozwoju osobistego. Pozwala dostrzec i umocnić swoje mocne strony, uświadomić wartości, na których budujemy zarówno prywatne jak i zawodowe życie i karierę. Otwiera również nauczyciela akademickiego na potencjał i mocne strony studentów. Szczególnie polecam osobom, którym bliska jest idea uniwersytetu jako wspólnoty osób kształtujących nawzajem swoje postawy w procesie przechodzenia od relacji mistrz-uczeń do relacji partnerskiej. Kurs, używając górnolotnych określeń, dodaje skrzydeł nauczycielom tak, aby oni z kolei mogli dodać skrzydeł swoim studentom.
dr Mirosława Malinowska, Zastępca Dyrektora Instytutu Geografii UG

 

Zaufali nam:

z01
z04
z04
z04
z05
z05a
z06
z07
z08
z09
z10
z11
z12
z13
z14
z15
z16
z17
z18
z19
z20
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22

Strona www.cw.edu.pl korzysta z plików cookies w celach statystycznych. Ustawienia przechowywanych plików cookies możesz w każdej chwili zmienić (dowiedz się jak). Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.