Szkoła Tutorów Akademickich

Szkoła Tutorów Akademickich jest wyjątkowym, 64-godzinnym programem rozwojowym dla osób związanych z edukacją wyższą, który kończy się otrzymaniem Certyfikatu Tutora I stopnia. Zajęcia stanowią szansę na odnowienie relacji mistrz – uczeń, efektywny rozwój talentów i potencjału studentów oraz podniesienie prestiżu uczelni. Uczymy, w jaki sposób skutecznie prowadzić tutoring ze studentami oraz jak umiejętnie dokonać jego wdrożenia w środowisku akademickim. Program szczególnie dedykujemy wykładowcom i nauczycielom akademickim, pracującym indywidualnie ze studentami lub posiadającym taki zamiar.

Szkoła Tutorów – zespół

Zobacz cały zespół

Rezultaty i korzyści ze Szkoły Tutorów:

Istotą Szkoły Tutorów jest program, który wyposaży Państwa w wiedzę o tutoringu oraz konkretne narzędzia, metody i umiejętności ich praktycznego wykorzystania. Pozwoli to odnieść korzyści w następujących obszarach:

  • skuteczne rozpoznawanie potencjału podopiecznego, odkrywanie i wzmacnianie jego mocnych stron i talentów, poprawa relacji mistrz – uczeń
  • wzmocnienie autorytetu wykładowcy,
  • przyjemność i satysfakcja z pracy dydaktycznej,
  • odnowienie powołania wykładowcy oraz zapobieganie wypaleniu zawodowemu.

Program

Zjazd 1
16 godzin
  • Miejsce tutoringu w edukacji wyższej.
  • Dobre praktyki tutorskie.
  • Nawiązywanie relacji i prowadzenie pierwszego spotkania tutorskiego.
  • Prowadzenie tutoringu naukowego na przykładzie eseju tutorskiego.
Zjazd 2
16 godzin
  • Sztuka zadawania pytań w tutoringu.
  • Esej tutorski w praktyce, ćwiczenie rozmowy i dyskusji tutorskiej.
  • Elementy psychologii pozytywnej w tutoringu.
  • Narzędzia pracy z mocnymi stronami studentów.
Zjazd 3
16 godzin
  • Wykorzystanie metod nauczania problemowego i studium przypadku w tutoringu.
  • Narzędzia tutoringu rozwojowego i wyznaczanie celów.
  • Planowanie procesu tutorskiego.
Zjazd 4
16 godzin
  • Udzielanie informacji zwrotnej i radzenie sobie z trudnymi sytuacjami tutorskimi.
  • Wdrażanie i organizacja tutoringu na uczelni.
  • Rozpoczynanie pracy tutorskiej.
  • Podsumowanie kursu i wręczenie certyfikatów.

ZAPISY NA SZKOLENIE:

Szkoła Tutorów Akademickich w edycji wiosennej odbędzie się w formie hybrydowej.

●    05 – 06 marca 2022 r. – Zjazd 1., miejsce szkolenia: Save The World, ul. Łaciarska 4, 50-104 Wrocław

●    19 – 20 marca 2022 r. – Zjazd 2, realizowany w formie online – do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego.

●    02 – 03 kwietnia 2022 r. – Zjazd 3, realizowany w formie online – do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego.

●    07 – 08 maja 2022 r. – Zjazd 4., miejsce szkolenia: Save The World, ul. Łaciarska 4, 50-104 Wrocław

Uwaga: miejsce spotkania zależy od stanu epidemiologicznego!

Koszt udziału w Szkole Tutorów w edycji jesiennej wynosi: 2.350 zł i obejmuje 64-godzinny program, proces certyfikacji (Certyfikat Tutora I stopnia), podręcznik Tutora.
Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w programie: 21  października 2021 r. – 16 lutego 2022 r.
Z uwagi na limitowaną ilość uczestników, o rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Szkoleń.

Już ruszyły zapisy-> SPRAWDŹ

Szkolenie obejmuje:

  • 64 godzinny program Szkoły Tutorów
  • Proces certyfikacji (Certyfikat Tutora I stopnia)
  • Materiały szkoleniowe
  • Przerwy kawowe

Zajęcia odbywają się w godzinach:

  • stacjonarne: soboty 11:00 – 19:00, niedziela 09:00 – 16:00
  • on-line: każdego dnia 09:00 – 15:30

W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami:

Województwa: kujawsko-pomorskie, łódzkie, małopolskie, mazowieckie, opolskie, podkarpackie, śląskie, warmińsko-mazurskie

Agata Skikiewicz
agata.skikiewicz@cw.edu.pl
+48 795 946 427

Województwa: dolnośląskie, lubelskie, lubuskie, podlaskie, pomorskie, świętokrzyskie, wielkopolskie, zachodniopomorskie

Jakub Kordek
jakub.kordek@cw.edu.pl
+48 533 269 288

Rekomendacje

Wspaniałe szkolenie! Treści merytoryczne były na najwyższym poziomie, a metodyka była dostosowana do potrzeb grupy. Szkolenie upewniło mnie w tym, co robię, wzmocniło moje kompetencje i dało nowe narzędzia pracy. Dziękuję za entuzjazm, zapał, energię i wiedzę prowadzącego, które wiele mi dały.
Krzysztof Rynkiewicz, Brait – Edukacja dla przyszłości, Wrocław

 

Zajęcia oceniam na celujący. Były wartościowe i dobre merytorycznie. Dzięki nim odkryłam nowe możliwości w pracy z uczniem, miałam możliwość refleksji nad sobą oraz pogłębiłam swoją wiedzę. Szczególnie cenię zdobyte narzędzia do pracy z młodym człowiekiem w oparciu o wartości.
Beata Rzeźnik, wicedyrektor Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych nr 5, Łódź

 

Ciekawy, dobrze przygotowany kurs, stanowiący element nie tylko samodoskonalenia zawodowego, ale i rozwoju osobistego. Pozwala dostrzec i umocnić swoje mocne strony, uświadomić wartości, na których budujemy zarówno prywatne jak i zawodowe życie i karierę. Otwiera również nauczyciela akademickiego na potencjał i mocne strony studentów. Szczególnie polecam osobom, którym bliska jest idea uniwersytetu jako wspólnoty osób kształtujących nawzajem swoje postawy w procesie przechodzenia od relacji mistrz-uczeń do relacji partnerskiej. Kurs, używając górnolotnych określeń, dodaje skrzydeł nauczycielom tak, aby oni z kolei mogli dodać skrzydeł swoim studentom.
dr Mirosława Malinowska, Zastępca Dyrektora Instytutu Geografii UG

 

Zaufali nam:

z01
z04
z04
z04
z05
z05a
z06
z07
z08
z09
z10
z11
z12
z13
z14
z15
z16
z17
z18
z19
z20
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22

Strona www.cw.edu.pl korzysta z plików cookies w celach statystycznych. Ustawienia przechowywanych plików cookies możesz w każdej chwili zmienić (dowiedz się jak). Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.