Zarządzanie w Edukacji i Nauce

Organizacje są tak dobre jak ludzie, którzy je tworzą.

Zarządzanie w Edukacji i Nauce to nowy, autorski program rozwojowy Collegium Wratislaviense dedykowany profesjonalistom, którzy zajmują się zarządzaniem w sektorze edukacji i nauki. Opierając się na wieloletnich doświadczeniach pracy z liderami i menedżerami stworzyliśmy wyjątkowy Program – znakomicie wyposażony w skuteczne narzędzia i inspirującą wiedzę niezbędną liderowi, który pragnie łączyć w sobie skuteczność z dobrze rozumianą misyjnością, tak potrzebną edukacji i nauce. Odnalezienie własnego, spójnego stylu przywództwa, większa efektywność osobista i organizacyjna, umiejętność twórczego rozwiązywania konfliktów i motywowania – to niezwykle ważne elementy Programu ZEN. Do tego to, co jest specjalnością Collegium Wratislaviense: wspaniała atmosfera, głęboka inspiracja do rozwoju, pomocna sieć Absolwentów.

 

Zespół

Zobacz cały zespół

Zarządzanie w Edukacji i Nauce jest realizowane w formie 3 zjazdów oraz jednej sesji mentorskiej.

Zjazd 1. Kim jestem? Jak wygląda moja organizacja?

  • Samoświadomość lidera i styl zarządzania.
  • Nastawienie na relacje vs nastawienie na zadania.
  • Przywództwo służebne i silne przywództwo.
  • W jakim środowisku działam? Jaki jest poziom rozwoju mojej organizacji?

 

Zjazd 2. Zadania lidera wobec ludzi i organizacji.

  • Moje zadania wobec organizacji jako całości. Zarządzanie przez wartości (wspólnota) oraz zarządzanie przez cele (efektywność).
  • Techniki zarządzania, motywowanie, udzielanie informacji zwrotnych.
  • Różnice indywidualne pomiędzy moimi pracownikami. Dostosowanie stylu zarządzania do potrzeb i oczekiwań podwładnych.
  • Case study.

 

Zjazd 3. Od zarządzania do przywództwa.

  • Tworzenie efektywnej organizacji.
  • Poziomy wiarygodności i rozwoju lidera.
  • Cnoty liderskie.
  • Plan życia, czyli jak zarządzać, aby żyć długo i szczęśliwie.

 

Indywidualna sesja mentorska (75 min.) jest możliwa do wykorzystania w ciągu trzech miesięcy od zakończenia programu.

 

Sztuka Zarządzania w Edukacji i Nauce (forma hybrydowa)

 

  • 27 – 28 listopada 2021 r. / Zjazd 1, miejsce szkolenia: Collegium Wratislaviense.

Po pierwszym dniu szkolenia zapraszamy naszych Uczestników na powitalny toast integracyjny.

  • 08 – 09 stycznia 2022 r. / Zjazd 2, realizowany w formie online.

Do wzięcia udziału w zajęciach wystarczy posiadanie dowolnego urządzenia wyposażonego w kamerkę i mikrofon oraz podłączenie do stabilnego łącza internetowego.

  • 22 – 23 stycznia 2022 r. / Zjazd 3, miejsce szkolenia: Collegium Wratislaviense.

Na zakończenie programu zapraszamy naszych Absolwentów na uroczysty toast wieńczący.

 

Koszt cyklu szkoleń wynosi: 3.050 zł

Obejmuje: 48-godzinny program zajęć / certyfikat ukończenia programu / materiały szkoleniowe / przerwy kawowe

Termin nadsyłania zgłoszeń udziału w programie: do 10 listopada 2021 r.

Miejsce spotkania zależy od stanu epidemiologicznego!

Z uwagi na limitowaną ilość uczestników, o rejestracji decyduje kolejność zgłoszeń. Zapraszamy do kontaktu z naszym Działem Szkoleń.

Już niedługo-> SPRAWDŹ

W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami:

Agata Skikiewicz
agata.skikiewicz@cw.edu.pl
+48 795 946 427

Jakub Kordek
jakub.kordek@cw.edu.pl
+48 533 269 288

 

Rekomendacje

Przywództwo i Mentoring to świetne szkolenie dające możliwość wymiany doświadczeń w małej grupie, co powodowało bliskość relacji pomiędzy słuchaczami, a prowadzącymi. Przygotowane perfekcyjnie pod względem metodycznym i merytorycznym, inspirujące do podejmowania szeroko zakrojonych działań na rzecz kreatywności i innowacyjności w edukacji. Za szczególnie przydatne w pracy dyrektora szkoły uważam narzędzia służące wypracowywaniu wizji zmiany oraz analizowania i planowania procesu wprowadzania zmian.
Sławomira Czarnecka, Dyrektor Zespołu Szkół w Nowym Folwarku

 

Szkolenie poprowadzono na wysokim poziomie merytorycznym oraz z dużym zaangażowaniem prowadzących. Na podkreślenie zasługuje występowanie wyraźnego efektu synergicznego osiąganego dzięki dobremu programowi i współpracy pomiędzy prowadzącymi – szkolenie jest spójną całością. Przekazywane treści oraz ćwiczenia warsztatowe mają duży walor praktyczny: klarownie i dobitnie pokazują kierunki koniecznych zmian, a następnie dróg ich osiągania. Prowadzący budują atmosferę otwartości służącej wymianie poglądów, uwag krytycznych oraz dyskusji pomiędzy osobami biorącymi udział w szkoleniu, co sprzyja pojawianiu się nowych pomysłów i rozwiązań dotyczących sfery akademickiej.
dr Małgorzata Kołodziejczak, Uniwersytet Łódzki, Wydział Zarządzania

Zaufali nam:

z01
z04
z04
z04
z05
z05a
z06
z07
z08
z09
z10
z11
z12
z13
z14
z15
z16
z17
z18
z19
z20
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22

Strona www.cw.edu.pl korzysta z plików cookies w celach statystycznych. Ustawienia przechowywanych plików cookies możesz w każdej chwili zmienić (dowiedz się jak). Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.