Collegium Wratislaviense prowadzi wdrożeniowe programy dedykowane dla instytucji edukacyjnych, które chcą przygotować swoich pracowników do pracy metodą tutoringu lub wdrożyć ją jako metodę pracy w swojej instytucji.
Tutoring jest wyjątkową metodą pracy z dziećmi, młodzieżą i studentami wykorzystywaną przez najlepsze placówki edukacyjne na świecie. Przynosi ponadprzeciętne efekty w sferze naukowej i wychowawczej. Jest inspirujący i ożywczy dla podopiecznych i samych nauczycieli, tutorów, a także zwiększa ich prestiż zawodowy i osobisty. Tutoring powoduje odnowienie relacji mistrz–uczeń, efektywny rozwój talentów podopiecznych i podniesienie prestiżu placówki.
W dobie niżu demograficznego wysokiej jakości tutoring funkcjonujący w ramach Państwa Instytucji jest szansą na skupienie się na indywidualnych potrzebach i predyspozycjach podopiecznych, daje możliwość wyróżnienia się i przyciągnięcia osób chcących się rozwijać. Dzięki tutoringowi kryzys demograficzny dosięgający instytucje edukacyjne jest w rzeczywistości szaną na rozwój i osiąganie jeszcze lepszych rezultatów!
Program Dedykowany Szkoły Tutorów obejmuje 64-godzinne szkolenie oraz indywidualne doradztwo dla władz lub kierowników Instytucji, dotyczące najefektywniejszego wykorzystania tutoringu w Państwa kontekście. Standardowo program jest prowadzony w formie czterech dwudniowych zjazdów, (8 godzin szkoleniowych każdego dnia). Istnieje możliwość dopasowania układu szkolenia do indywidualnych potrzeb i możliwości.
16 godz
16 godz
16 godz
16 godz
Program realizowany w formie zamkniętej dla konkretnej instytucji.
Terminy szkoleń oraz cenę za za dzień szkoleniowy ustalamy indywidualnie z zamawiającym.
W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami:
Kontakt do konsultantów -> SPRAWDŹ
Profesjonalne podejście i doświadczenie Prowadzących pozwoliły odnaleźć się w zagadnieniu tutoringu zarówno nauczycielom akademickim z dużym stażem, jak i rozpoczynającym swoją karierę dydaktyczną doktorantom.
Szkolenie umożliwiło uczestnikom nie tylko poznanie praktyk tutorskich , ale również dostrzec osobistą rolę w procesie kształcenia i rozwijania potencjału studentów. Wszyscy uczestnicy wysoko ocenili szkolenie podkreślając jego atuty. Najważniejszym jednak świadectwem jest wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce.
Dr Ewa Szymczak, Prodziekan ds. Kształcenia, Uniwersytet Gdański
Program szkolenia obejmował wszystkie etapy pracy tutorskiej. Poznaliśmy proces odkrywania potencjału podopiecznych i przećwiczyliśmy przebieg kolejnych tutoriali. W odpowiedni sposób zbilansowano teorię z praktyką, przez co nie odczuwaliśmy znużenia, zyskując konkretną wiedzę.
Zostaliśmy wyposażeni w narzędzia, które wykorzystujemy w pracy tutorów. Materiały, które otrzymaliśmy, uwzględniały specyfikę naszej szkoły. Wykwalifikowani trenerzy w profesjonalny sposób, wykorzystując różnorodne metody, przekazywali nam wiedzę i moderowali ćwiczenia, które podsumowywały tematykę kursu.
Collegium Wratislaviense to instytucja, która w profesjonalny i kompleksowy sposób realizuje cele szkoleniowe. Collegium stwarza możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, dbając przy tym o komfort nauki i odpowiednią atmosferę.
Mgr inż. Marzanna Nowacka-Duda, dyrektor ZS nr 6 we Wrocławiu