Design Thinking to metoda tworzenia innowacyjnych produktów i usług w oparciu o głębokie zrozumienie wymagań i potrzeb użytkowników. Poprzez koncentrację na odbiorcy i interdyscyplinarne podejście, design thinking daje możliwość kreowania nieszablonowych rozwiązań; takich, które są pożądane przez użytkowników, są technologiczne wykonalne i uzasadnione ekonomicznie. Design thinking to metoda, która zmienia spojrzenie na biznes, otwiera nowe możliwości, a przede wszystkim pozwala odkryć to, co jest wyjątkowe, niszowe i nowatorskie. Wykorzystywana przez światowe firmy pomaga rozwijać portfolio produktów i usług, stanowi jednak doskonałe źródło inspiracji, nie tylko dla największych graczy, ale przede wszystkim także dla małych i średnich firm, startup,ów i wszystkich tych, którzy poszukują nowych rozwiązań.
Przemysław Hałub – uczestnik pierwszej edycji programu „Top 500 Innovators” na Uniwersytecie Stanforda, obecnie pracuje w Centrum Badań EIT+, gdzie odpowiada za kontakty z kluczowymi klientami. Trener i praktyk Design Thinking, współzałożyciel portalu designthinking.pl. Naukowo zajmuje się innowacjami społecznymi, był stypendystą Uniwersytetu Humboldta w Berlinie oraz Felix Porsch – Johannes Denk – Stiftung w Monachium.
Program realizowany w formie zamkniętej dla konkretnej instytucji.
Terminy szkoleń oraz cenę za za dzień szkoleniowy ustalamy indywidualnie z zamawiającym.
W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu z naszymi specjalistami:
Kontakt do konsultantów -> SPRAWDŹ