UDOSTĘPNIJ

Między sztuką a rzemiosłem – na co postawić, aby zaangażować studenta? 🔎
Jest kilka pewnych rzeczy w życiu. Jedna z nich to niewątpliwie zmiana. Jesteśmy świadkami nagłych, bywa, że rewolucyjnych przemian. Uczniowie i studenci coraz częściej wymuszają na nauczycielach/wykładowcach znalezienie sposobu na zaciekawienie ich przedstawionymi treściami. Młode pokolenie często poszukuje osób, które pomogą w rozbudzaniu i pielęgnowaniu ich pasji. Bycie tutorem, mentorem czy przewodnikiem to ważna rola w kształtowaniu przyszłości. 💬
Bazując na wieloletnim doświadczeniu Collegium w edukacji i nauce oraz Państwa sugestiom, a także sygnalizowanym potrzebom, mamy odpowiadającą na nie propozycję rozwojową. Będzie ona przestrzenią do wsparcia technologizacji obszaru nauki tak, aby pokonać syndrom zdalnego zmęczenia (Syndrom Zoom Fatigue), przy jednoczesnej trosce o relacje międzyludzkie. 🖥
„Między sztuką a rzemiosłem – na co postawić, aby zaangażować studenta?” to 16-godzinny program rozwojowy, w którym pokażemy Państwu projektowanie cyklu Kolba w praktyce nauczyciela akademickiego. Wyposażymy Państwa w narzędziownik, który umożliwi różnorodne i angażujące prowadzenie zajęć dostosowanych do wciąż rosnących wymagań coraz młodszych pokoleń. Kluczowy dla programu będzie symulator przeprowadzania zajęć, aby nie sprawdzali Państwo skuteczności tych metod na studentach, a na naszym szkoleniu. 🔎
📆 Data: 25 – 26 marca 2023 r.
⏱ Liczba godzin szkoleniowych: 16