Szkolenia dla rad pedagogicznych

W Collegium Wratislaviense rozumiemy, jak ważna jest zmiana. Nie ta zależna od czynników zewnętrznych, lecz ta, która zależy od nas samych. Aby w należytym stopniu zapoznać Państwa z specyfiką wdrażania tutoringu w Państwa Instytucji przygotowaliśmy jednodniowy program wprowadzenia do tutoringu, w efekcie którego uczestnicy poznają założenia tutorignu, dowiedzą się czym jest edukacja spersonalizowana oraz poznają przykładowe narzędzia tutorskie. W efekcie będą mogli zdecydować, czy droga rozwoju oparta na tutoringu jest tym, czego potrzebują.

Collegium Wratislaviense realizuje następujące tematy szkoleń dla rad pedagogicznych:
– Wprowadzenie do tutoringu
– Wprowadzenie do tutoringu z rozwijaniem talentów
– Wprowadzenie do tutoringu z rozwijaniem potencjału naukowego
– Grywalizacja i narzędzia IT
– Wystąpienia Publiczne
– Metody aktywne w pracy wykładowcy akademickiego
– Komunikacja w edukacji
– Techniki prowadzenia zajęć dydaktycznych
– Rozwijanie twórczego potencjału studentów
– Myślenie projektowe (Design thinking)
– Learning by doing
– Warsztaty z kreatywności
– Komunikacja w edukacji
– Media społecznościowe w edukacji
– Innowacyjny nauczyciel

 

Dla kogo?

  • szkół podstawowych, gimnazjów, szkół ponadgimnazjalnych,
  • uniwersytetów i szkół wyższych (tutoring akademicki),
  • instytucji edukacyjnych i innych organizacji.

Zespół

Zobacz cały zespół

Możliwości

Pierwszy krok do Certyfikowanej Szkoły Tutorów!


8-godzinny program szkoleniowy ma na celu zapoznanie uczestników z założeniami tutoringu i dobrymi praktykami oraz wyposażenie ich w przykładowe narzędzie tutorskie niezbędne do pracy z podopiecznymi.

Jednodniowe szkolenie umożliwia kontynuowanie Certyfikowanej Szkoły Tutorów w pełnym wymiarze 64h, która zakończona jest certyfikacją tutorską uczestników, placówki oraz szeregiem profesjonalnych konsultacji z naszymi trenerami, skutkującymi systemowym wdrożeniem tutoringu do Szkoły lub Uczelni.

To Państwo decydują o temacie i formule programu! Istnieje możliwość dostosowania programu szkoleniowego do Państwa potrzeb i specyfiki.

 

Rekomendacje szkoleń wdrożeniowych

Profesjonalne podejście i doświadczenie Prowadzących pozwoliły odnaleźć się w zagadnieniu tutoringu zarówno nauczycielom akademickim z dużym stażem, jak i rozpoczynającym swoją karierę dydaktyczną doktorantom.
Szkolenie umożliwiło uczestnikom nie tylko poznanie praktyk tutorskich , ale również dostrzec osobistą rolę w procesie kształcenia i rozwijania potencjału studentów. Wszyscy uczestnicy wysoko ocenili szkolenie podkreślając jego atuty. Najważniejszym jednak świadectwem jest wykorzystanie zdobytej wiedzy i umiejętności w praktyce.
Dr Ewa Szymczak, Prodziekan ds. Kształcenia, Uniwersytet Gdański

Program szkolenia obejmował wszystkie etapy pracy tutorskiej. Poznaliśmy proces odkrywania potencjału podopiecznych i przećwiczyliśmy przebieg kolejnych tutoriali. W odpowiedni sposób zbilansowano teorię z praktyką, przez co nie odczuwaliśmy znużenia, zyskując konkretną wiedzę.
Zostaliśmy wyposażeni w narzędzia, które wykorzystujemy w pracy tutorów. Materiały, które otrzymaliśmy, uwzględniały specyfikę naszej szkoły. Wykwalifikowani trenerzy w profesjonalny sposób, wykorzystując różnorodne metody, przekazywali nam wiedzę i moderowali ćwiczenia, które podsumowywały tematykę kursu.
Collegium Wratislaviense to instytucja, która w profesjonalny i kompleksowy sposób realizuje cele szkoleniowe. Collegium stwarza możliwość rozwoju zawodowego i osobistego, dbając przy tym o komfort nauki i odpowiednią atmosferę.
Mgr inż. Marzanna Nowacka-Duda, dyrektor ZS nr 6 we Wrocławiu

Zaufali nam:

z01
z02
z03
z04
z05
z05a
z06
z07
z08
z09
z10
z11
z12
z13
z14
z15
z16
z17
z18
z19
z20
z22
z22
z22
z22

Strona www.cw.edu.pl korzysta z plików cookies w celach statystycznych. Ustawienia przechowywanych plików cookies możesz w każdej chwili zmienić (dowiedz się jak). Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.