Grywalizacja i narzędzia IT

Badania naukowe pozwalają nam zrozumieć, dlaczego tak bardzo angażujemy się w gry i pokazują, jak możemy bazować na mechanizmach grywalizacji, by budować angażujące i motywujące lekcje, zajęcia i warsztaty. Na szkoleniu uczestnicy nauczą się, jak korzystać z tych mechanizmów w praktyce edukacyjnej, a dodatkowo pokażemy ciekawe, darmowe i gotowe do użycia narzędzia IT i nie chodzi tutaj o PowerPointa!

 

Dla kogo?

  • Nauczyciele wszystkich poziomów edukacyjnych
  • Nauczyciele akademiccy, pracownicy naukowo-dydaktyczni
  • Edukatorzy, trenerzy i osoby prowadzące warsztaty

W efekcie szkolenia Uczestnik:

  • dowie się jak współpracować z “cyfrowym tubylcem”
  • doświadczy pracy metodą problemową i “odwróconej klasy”
  • pozna narzędzia do tworzenia cyfrowych map myśli, quizów, screencastów itp.
  • pozna edukacyjne, cyfrowe bazy wiedzy
  • weźmie udział w zgamifikowanych zajęciach
  • nauczy się wykorzystywać poznane metody i narzędzia w praktyce edukacyjnej

Przykładowy program szkolenia:

1. dzień – 8 godz

Narzędzia IT

  • Jak być bliżej współczesnego ucznia i studenta, “cyfrowego tubylca”?
  • Mapy myśli – cyfrowe i analogowe – najlepszy sposób notowania i najlepsze wprowadzenie do metody problemowej.
  • Narzędzia cyfrowe do interakcji z grupą (podczas wykładu i w klasie szkolnej) – Mentimeter
  • Narzędzia cyfrowe do powtarzania, utrwalania i sprawdzania wiedzy – Quizziz
  • Metoda „odwróconej klasy”
2. dzień- 8 godz

Grywalizacja

  • Media społecznościowe w edukacji, służące komunikacji z grupą
  • Cyfrowe, edukacyjne bazy wiedzy.
  • Praca w chmurze
  • Nowa jakość prezentacji
  • Screencasty
  • Wprowadzenie do metody grywalizacji
  • Tworzenie zajęć opartych o mechanizmy gier

Organizacja programu:

  • Każdy dzień Programu wypełniony jest pracą warsztatową, licznymi ćwiczeniami, narzędziami autoewaluacji uczestników oraz wsparciem trenerskim
  • Program składa się z jednego zjazdu, czyli 2 dni szkoleniowych
  • Zajęcia są prowadzone w małych grupach ułatwiających kontakt prowadzącego z uczestnikiem
  • Istnieje stały dostęp do materiałów merytorycznych w trakcie i po zakończeniu programu

Prowadzący

Krzysztof Grynienko – Szkoleniowiec, wykładowca. Od wielu lat wykorzystuje gry i symulacje w celach edukacyjnych podczas swoich programów. Współtworzył program warsztatów edukacyjnych w ramach projektu Zielone Gry, programu edukującego młodzież poprzez gry. W swojej pracy stawia przede wszystkim na naukę przez doświadczenie. Prowadził warsztaty edukacyjne dla nauczycieli podczas projektu Laboratorium Dydaktyki Cyfrowej dla szkół Województwa Małopolskiego. W ramach tego projektu współtworzył razem z nauczycielami scenariusze lekcji oparte na mechanizmach gier.

Dominika Hofman-Kozłowska – W obszarze aktywności zawodowej i społecznej prowadzi szkolenia, głównie dla nauczycieli i edukatorów. Jest trenerem w Collegium Wratislaviense, w ramach projektów: „Szkoła Tutorów” oraz „Akademia Innowacji”. Zaangażowana jest także we współpracę ze Stowarzyszeniem Miasta w Internecie, w ogólnopolskie projekty dotyczące popularyzowania dydaktyki cyfrowej. Jest założycielką i koordynatorem Uniwersytetu Śląskiego Maturzystów, w ramach którego, corocznie uczy się około 700 uczniów.
W obszarze naukowym podejmuje refleksję nad kondycją szkoły oraz rozwojem edukacji integralnej, przygotowując swój doktorat na Uniwersytecie Śląskim.

Program realizowany w formie zamkniętej dla konkretnej instytucji.

Terminy szkoleń oraz cenę za za dzień szkoleniowy ustalamy indywidualnie z zamawiającym.

W celu uzyskania większej ilości informacji zachęcamy do kontaktu:

Dyrektor ds. szkoleń Damian Godlewski

@: damian.godlewski@cw.edu.pl tel. 799 336 113
Zapraszamy do kontaktu w celu ustalenia terminu szkolenia i personalizacji programu.
UWAGA! Możliwe zniżki przy realizacji kompleksowego wdrożenia!

Zaufali nam:

z01
z04
z04
z04
z05
z05a
z06
z07
z08
z09
z10
z11
z12
z13
z14
z15
z16
z17
z18
z19
z20
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22
z22

Strona www.cw.edu.pl korzysta z plików cookies w celach statystycznych. Ustawienia przechowywanych plików cookies możesz w każdej chwili zmienić (dowiedz się jak). Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.