DOŚWIADCZENIE 20 lat pracy jako manager, dyrektor, lider projektów interdyscyplinarnych w obszarach związanych z marketingiem, komunikacją, PR, CSR. Pracowała dla: Kompanii Piwowarskiej, BZ WBK, Big Star, TVP o/Wrocław, Agencji PR Profile. To wielobranżowe doświadczenie i naturalna ciekawość ludzi i zagadnień z różnych dziedzin pozwala jej obecnie skutecznie wspierać Firmy w ich rozwoju. Prowadzi Pracownię Innowacyjnych Rozwiązań 42nd floor (www.42nd.pl) Wykorzystując we współpracy metodologię Design Thinking pomaga Organizacjom szukać innowacyjnych rozwiązań, kreować lub przeprojektowywać produkty/usługi, wypracowywać wartości wyróżniające marki i budujące ich przewagę konkurencyjną, usprawniać procesy komunikacyjne. Zajmuje się kreatywną strategią dla małych i średnich firm. Współpracuje z firmami szkoleniowymi i doradczymi jako Ekspert Design Thinking. Jest mentorem w projektach związanych z innowacją. EDUKACJA Absolwentka Marketingu i Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Komunikacji Społecznej w Zarządzaniu i Organizacji na Politechnice Wrocławskiej, London School of Public Relations, Szkoły Facylitacji Pathways w Krakowie oraz Szkoły Trenerów Biznesu Grupy SET w Warszawie. Posiada międzynarodowy certyfikat Trenera Biznesu (IES – International Education Society). W 2014 roku ukończyła kierunek Design Thinking – Zarządzanie Innowacją w SWPS/School of Form w Poznaniu. OSOBIŚCIE Pasjonatka rozmów. Prowokatorka wydarzeń, które uczą i rozwijają. Wierzy, że innowacyjne i skuteczne rozwiązania buduje się na fundamencie różnorodności: ludzi, doświadczeń, spojrzeń. Ze sportu, który uprawiała wiele lat, przeniosła do życia zawodowego trzy wartości: wspólny cel, współpraca, zaangażowanie. W jej słowniku nie ma zwrotu: „nie da się”.