02-03-2017

Współpraca CW z Fundacją św. Mikołaja

Miło nam poinformować, że 20 marca w Kielcach nasi eksperci będą prowadzić darmowe warsztaty z przywództwa i zarządzania projektami edukacyjnymi dla przedstawicieli placówek oświatowych.

Szkolenie dedykowane jest dyrektorom, nauczycielom szkolnych placówek oświatowych, którzy chcą poznać nowe narzędzia i metody przydatne w funkcji lidera lub pracy projektowej i zespołowej.

Warsztat jest przeznaczony dla:

  • przedstawicieli szkół zainteresowanych skorzystaniem z programu Erasmus+
  • koordynatorów programu stypendialnego Fundacji Świętego Mikołaja
  • przedstawicieli szkół, którzy chcieliby poznać i przystąpić do programu Stypendia św. Mikołaja


Program szkolenia:

  • 10:00 – powitanie uczestników
  • 10:00 – 10:45 – „Możliwości współpracy” – prezentacja programu Erasmus+ – Fundacja Rozwoju Systemu Edukacji
  • 10:45 – 11:15 – „Szkoło dołącz” – prezentacja programu Stypendia św. Mikołaja – Fundacja Świętego Mikołaja
  • 11.15-11.30 przerwa kawowa
  • 11.30 – 13:15 – Metoda „World Caffe” w pracy zespołowej – warsztat wymiany doświadczeń w koordynowaniu programu stypendialnego – FŚM oraz trenerzy Collegium Wratislaviense
  • 13.15 – 14.00 obiad
  • 14.00 – 15.30 – „Zaczynaj od Dlaczego”, czyli jak przekonywać do wartościowych idei – przećwiczenie metody na przykładzie programu stypendialnego – FŚM oraz trenerzy Collegium Wratislaviense
  • 15.30 – zakończenie

Dzięki szkoleniom uczestnicy dowiedzą się jak skorzystać z programu Erasmus+ oraz jak przystąpić do programu Stypendia św. Mikołaja i zyskać dodatkowe środki na wsparcie zdolnych uczniów.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Każdy z uczestników otrzyma dyplom poświadczający udział w warsztatach z zakresu przywództwa i umiejętności liderskich w kontekście edukacyjnym.

ZGŁOSZENIA

Strona www.cw.edu.pl korzysta z plików cookies w celach statystycznych. Ustawienia przechowywanych plików cookies możesz w każdej chwili zmienić (dowiedz się jak). Korzystając z tej strony zgadzasz się na wykorzystywanie ciasteczek.